Ferdselskurs

Woobie Doobie og meg er begynt på ferdselskurs i Schäferhundklubben.
Første gang var det teori og sist gang rakk jeg det ikke pga Italiaturen. Men i går var vi på plass og fikk kurse litt etter gammelt.

Og det var kjekt! Woobie fikk jo løpetid på lørdag så jeg var litt spent på om hun var helt fjern eller ikke. Men hun var absolutt tilstede! Hun var intens og konsentrert. Lurer på om det er frk. Christiansen som fått den lille hvite så fin i formen??  😉
Tror uansett dette blir et kjekt kurs.
Leksen til neste gang blir å lære hele «programmet» utenat!! Hjelp!! Jeg klarer jo knapt å huske meg selv under press!??
Hm…det får gå som det går!

5 thoughts on “Ferdselskurs

  1. Kurset tar for seg øvelsene på ferdselsprøven.
    Og ferdselprøve er en to-delt «mental/miljø» test. Den består av endel enkle LP øvelser og skudd. I tilegg er det en miljødel som foregår i by (står mer om den på NKK under regler for RIK.

    Lik

  2. Neida Linda, når jeg klarer å telle skritt, så klarer du det også:) og se for deg løypa du skal gå, så går det hur bra som helst:)

    Lik

Legg igjen en kommentar

