Utstilling og Spor

I helgen var det utstillingsdebut for Corinne. Jeg var faktisk ganske nervøs! Lurte litt på hvordan jeg skulle klare å håndtere Corinne inne i hallen sammen med så mye mennesker og folk. For å si det sånn, mine bekymringer var grunnløse. Corinne oppførte seg eksemplarisk både med folk og dyr. Til og med i ringen oppførte hun seg fint.
Men til tross for dette ble det ikke mer enn en blåsløyfe på oss. Dommeren likte ikke bakparten hennes, tenke seg til! Resten av kritikken var riktignok fin.

Men man kan ikke la slike detaljer ødelegge helgen. Etter utstillingen reiste vi på Lindås i nydelig vær og gikk på tur og plukket nøtter.

I dag var været like nydelig og da ble det spor på begge jentene.
Woobie er litt vel ivrig og ser helst at hun får gå hele sporet på egenhånd. Hun har vel litt problemer med å få nesen ned til tider.

Corinne fikk debutere i spor i dag og hun skuffet ikke.

 

At denne jenten har en sykt god nese er det ikke tvil om.

Dette skal vi gjøre mer!

Så var det å kjøre hjem og slappe litt av.

Dvs, har en bokhylle som skal monteres. Sånn skal den bli;
Ha en strålende søndag!
4 thoughts on “Utstilling og Spor

  1. Åh, plukket dere nøtter? Å tusle rundt i skogen og plukke sopp er jo vanlig, men jeg har aldri hørt om noen som går ut for å plukke nøtter før.

    Ikke rart at Corinne sin nese er så god, hun har jo så mye nese å bruke! Nydelig bilde av henne i bilvinduet, jeg får lyst til å kose med de deilige myke ørene hennes.

    At det går an å slappe av når man har et sånt kjempeprosjekt som den bokhyllen foran seg kan jeg bare ikke forstå.

    Lik

  2. Jeg har faktisk aldri plukket sopp i min barndom, men plukket alltid nøtter om høsten 🙂
    Vi vet om en superhemmelig nøtteskog med tusenvis av deilige hasselnøtter.

    Bokhyllen ble ble forøvrig satt opp
    på en-to-tre, så det ble masse tid til deilig avslapning. Det der med å skru sammen ikeastuff, kan jeg etterhvert 😉

    Corinne hilser og sier at du kan kose med de deilige ørene hennes så mye du bare vil 😉

    Lik

Legg igjen en kommentar

