Super girl??

Det er så uendelig mye jeg skulle ha gjort, men som jeg ikke får tid til. Hvor blir egentlig dagene av?

Vel, egentlig vet jeg jo det.
Går jo i 100% arbeid, har to hunder, en katt, en kanin, hus bil, hage som jeg steller, jeg synger i kor, har en gammel mor som krever en del hjelp, har en sønn som skal kjøres til aktiviteter, går på kurs med Woobie Doobie, er leksehjelp,  trener søk og spor i helgene  med to hunder, jeg lager frokost, middag og kvelds hver dag….puh..! Mye av dette innebærer altså at jeg må fungere som murer, maler, rørlegger, snekker, kokk, lærer, gartner, sjåfør, trener, sanger, røkter, konsulent.

Når jeg ser på det sånn, strekker egentlig dagene kanskje veldig til?
Kanskje jeg rett og slett bare er «super-girl»??

8 thoughts on “Super girl??

  1. Du store min!! Synes dagene dine strekker VELDIG til!!! Ikke rart du lurer på hvor dagene blir av! Du e`goe:-D

    Lik

Legg igjen en kommentar

