Graffiti

Vegard har vært hos farmor og farfar i Rogaland hele høstferien og kom tilbake nå i kveld.

Mor har ikke ligget på latsiden mens han har vært borte. Jeg hadde nemlig bestemt meg å lage nytt rom til han kom hjem.
Jeg har malt veggene og ommøblert, men hadde lyst å gjøre noe litt ekstra for øyestenen min som er blitt ti år og greier 😉
Etter å ha grublet litt over hva som ville falle i smak hos Vegard, hyret jeg inn en vaskeekte graffiti-kunstner!
En talentfull ung mann tok jobben for noen hundrelapper og vips…så det slik ut

Vegard visste ingenting om at rommet hans ble utsatt for en «extreme makeover» så jeg trenger vel ikke en gang si at han ble glad og sjokkert da han intetanende åpnet døren til rommet sitt i kveld!

Corinne likte rommet svært så godt også  😉

Får bare si takk til Daniel som ofret en kveld iført gassmaske, med vidåpent vindu, kaldt og fælt mens den ene sprayboksen etter den andre ble tømt!
Vi er strålende fornøyd!!

8 thoughts on “Graffiti

  1. Anonym sier:

    Kjempe kult gutterom!!!
    Tenker meg det er mange gutter i nabolaget
    som ønsker seg et slikt rom ;o)
    Hilsen Dottene og Grete

    Lik

  2. Jeg kunne lett klart å lage like kul graffiti for noen hundrelapper! Bare synd jeg ikke var i Bergen og kunne bevise det;)

    Hvis jeg blir gravid med en gutt vil det uansett gå 10 år før han er gammel nok til å sette pris på en slik overraskelse. Jeg gjetter at Daniel innen den tid har pensjonert seg fra graffitikunsten. Jeg mener derfor at hele planen er svært dårlig og bør droppes snarest…

    Lik

  3. Hahaha! Mors munnrappe lille pike, Karoline? ;-D
    Det ble vanvittig stilig, Linda!! Hvilke mødre er det som finner på noe slikt da? De vokser ikke på trær! Gjetter på at Vegard er meeeget fornøyd med sitt valg av mor!

    Lik

  4. Å Sissel! Det var fint sagt. Som du selv vet, kan vi ikke få gjort nok for våre små om de nå er tobente eller firbente 😉

    Lik

Legg igjen en kommentar

