Vinter

Joda, visst kan vinteren være vakker, men akkurat nå føler jeg at uansett hvilket vær der er, skaper det problemer for fine turopplevelser!

Når snøen daler fint ned blir det klabber, eller så regner det og det er sørpete overalt, eller så er det kaldt og fint men da klink is! Joda, kan jo gå på de fine gangveiene i nabolaget hvis jeg har lyst på saltete syltelabber til middag!!
Nei, nå må våren komme fortere enn svint, for dette gidder jeg ikke!

Tar med min yndlingssang for tiden

One thought on “Vinter

  1. Ønsker dere også et riktig Godt Nyttår!
    For et nydelig bilde! Selv om jeg elsker vinteren, kan jeg gjerne være foruten det føret som er ute. Til og med jeg heier på våren nå!

    Lik

Legg igjen en kommentar

