Atter en helg er omme..

Til tross for at blåisen lå tjukk på de fleste turstier i Bergensområdet, klarte jeg likevel finne meg et greit sted å gå på tur i helgen. Og godt var det. Denne vinteren har det ikke blir for mange turer for å si det sånn. Og når jentene endelig får løpe i skogen, går det ikke akkurat rolig for seg 😉

Til tross for et ekstremt grått og dystert vær, klarte jeg å få vridd noen bilder av kameraet.


Woobie nyter å bli fotografert!

Det gjør ikke denne jenten…

Men løpe kan hun!
Og det har sikkert denne «hjort» også… 🙂
Våren er utvilsom på vei

Vegard ligger forresten hjemme full i feber i dag. Får håpe han kvikner til i løpet av dagen…. Ikke greit å være syk for en liten kar…

Ellers har jeg meldt Corinne og meg på til grunnkurs i lydighet med start i mars! Det tror jeg kan bli en spesiell opplevelse. Får håpe vi ikke skremmer de andre kursdeltakerne bort!

Legg igjen en kommentar

