Bedre og bedre dag for dag!

For en lykke! Corinne er bare sååå fin i magen. Hun får antibiotika og vismut hver dag og ingen tegn til magesjau. Hun har en glupskende appetitt og spiser og spiser. Er helt sikker på at hun allerede har lagt på seg et par kilo!
Sukk, man blir jo bare redd når disse dyrene blir syke også så uendelig glad når de blir frisk igjen!
Men vi passer fremdeles på hva hun får å spise og vi har tatt det helt piano de siste dagene. Bare lufteturer i hagen. Det har blitt mye sofakos for å si det sånn.

Ellers har Vegard kommet hjem fra halvannen ukes opphold i Rogaland. Først hos farmor og farfar deretter hos min søster Eva og hennes familie. Han har hatt det kjekt men tror det var greit å komme hjem igjen nå.

Noen har sikkert registrert at våren har gjort sin entre i min blogg og på mine websider. Snø eller slaps, nå er det ingen vei tilbake. Jeg erklærer våren for ankommet!!

9 thoughts on “Bedre og bedre dag for dag!

  1. Anonym sier:

    Underbart att höra om Corinne och tack för vårkänslan som mötte mig när jag öppnade din sida:-) Livet har sina goda stunder:-)))
    Kramar från Sofie

    Lik

  2. Wow vår-makeover! Jeg liker det. Skulle bare ønske jeg hadde det høye nivået av skills som skal til for å gjøre noe halvveis fornuftig på min egen blogg, eller i det minste tålmodighet nok til å gidde å lære meg det. Men akk nei…

    Lik

  3. Sissel og gutta sier:

    Næmen, stakkars liten! Visste ikke at Corinne har vært syk! Jammen godt hun er på bedringens vei!
    Du er forresten temmelig optimistisk angående den våren ser det ut til… 🙂

    Lik

  4. Jeg blir i godt humør når jeg kommer inn på bloggen din!! Her er det jammen VÅR!!! Naturen henger litt etter, men bare vent; snart er våren her for fullt:-))

    Lik

Legg igjen en kommentar

