Kurs og kurs!

Forrige tirsdag startet Corinne og meg på grunnkurs i BSBK. Det var kjempegøy. Var skikkelig stolt av den «lille store» som gjorde sitt aller beste, i alle fall når kyllingbitene kom jevnt og trutt 😉
I kveld skal vi i «ilden» igjen, og gleder oss til det.

I går hadde jeg første kurskveld på grunnkurs i retrieverklubben. Hadde en fin gjeng bestående mest av retrievere naturlig nok. Hundene virket glade og aktive akkurat sånn som jeg liker dem! Gleder meg til å forsette med denne gjengen!

Corinne er forresten helt frisk igjen, bank i bordet! Antibiotikakuren avsluttes i dag og da regner jeg med at hun holder seg frisk og rask alle sine dager!
Skal se om jeg kan få tatt noen bilder på kurset i kveld av «dressurponnien» min! :))

PS. Det ble dårlig med bilder fra kurset. Vi var rett og slett for opptatt av å være lydig. Neste gang kanskje?
Tar med et bilde av morgenmøte mellom Corinne og lille Stanley som begge nyter at våren er kommet! 😉

2 thoughts on “Kurs og kurs!

Legg igjen en kommentar

