For travelt til å blogge..

Har alt for mye å gjøre for tiden nå når solen skinner og alt spretter i hagen.
Er kommet godt i gang med oppføringen av drivhuset. Gudbedre det kommer til å bli fint!!
Men det var mer arbeid enn jeg hadde trodd og når attpåtil værgudene kødder med meg, vel…

Vinden tok døren som jeg
møysommelig hadde malt på fremsiden!
Vinduet gikk i tusen knas…

Ellers er det blitt riktig så fint. Har selvsagt hatt god hjelp kveld etter kveld, men jammen har jeg slitt mye selv også!

Se så fint det blir!!

Drivhuset begynner å ta form :))

Bortsett fra hagearbeid har jeg gått hen og kjøpt meg symaskin! Og joda! Jeg syr i vei jeg!! Noen må da bli litt imponert?

7 thoughts on “For travelt til å blogge..

  1. jeg er mektig imponert! så flink du er! Drivhuset kommer helt sikkert til å bli drittkult! Er imponert over alt du har fått til!

    Putene er jo kjempetøffe! Tenk på alt det går an å gjøre med en symaskin! Ikke rart du har det travelt!!!! Gleder meg til å se drivhuset ferdig og masse spennende ting tryllet fram med symaskinen:)

    Lik

  2. Jeg mener hvert ord! Jeg hadde kolonihage en gang, og da savnet jeg drivhus, men jeg kom aldri så langt at jeg fikk gjort noe med det! Du gir deg ikke, selvom det til og med innebærer støvsuging av hagen, he, he….!

    Dessuten blir jo jeg også inspirert til å ta fram symaskinen igjen…..! Jeg holdt på med litt lappeteknikk for noen år siden, men nå fikk jeg jammen lyst til å kjøpe meg litt stoff og prøve meg igjen! Det er jo egentlig veldig gøy:))

    Lik

  3. Wow, har du sydd de putene Linda? Jeg er over meg selv av imponerthet!:) Du er flinkere enn meg til å sy, det er iallefall sikkert!

    Lik

Legg igjen en kommentar

