Rundemanen opp og Raudlivatnet rundt

Lørdagen ble det tur på Rundemanen.
Det var offisiell åpning av den nye turstien som er laget.

Jeg gikk sammen med min tremenning og hennes vennine.
Og jeg tok kun Corinne med. Hun trenger båndtrening samt sosialisering uten Woobie som støtte.
Og oppmerksomhet det fikk hun i lange baner, fra både barn og voksne, det vanket til og med en hel pølse fra noen som rastet oppi bakkene.

Turen var preget av tykk tåke, og selv om jeg ikke hadde kamera med har jeg fått «låne» et bilde jeg syns var så fint, Corinne og meg som sliter oss oppover bakkene 🙂

Foto: Tove Heggø

Søndag var det bedre vær og jeg tok begge jentene med med til Gåssand for å gå til Raudlivatnet. Tok ikke hele runden, da jeg var ganske så stiv og støl etter i går..!

Det ble en litt spesiell tur, da militæret hadde en slags øvelse inni der. Det spratt grønnkledde kamuflasjemalte unge menn ut av hver en busk med gevær og kuleøyner. De så ut som de hadde vært gjennom et helvete, de var totalt utslitt….
Hundene tok det merkelig nok med fatning. De skjønte vel at det bare var på «lat»! :))

Litt bading må til

Nydelig natur

5 thoughts on “Rundemanen opp og Raudlivatnet rundt

  1. Anne Birgitte sier:

    Vi vil også være med dit igjen! Med telt, mat og vin. Ja, også hundene og barnene selvsagt 🙂

    Liker

Legg igjen en kommentar

