Adventskalender

Min kjære lillesøster var på besøk forrige helg og kom med gave til meg. En adventskalender! Men ikke en helt vanlig en….

Denne kalenderen gjør at man får alldeles fantastisk hud til jul 😉
Her er hva som står om den;

The limited edition Babor Advent Calendar is great and calorie free; offering a little papering time everyday.
Give the gift of beautiful skin this count down to Christmas with a limited edition Babor Advent Calendar.
This very special calendar filled with 23 beauty ampoules that intensively treat the skin with instant visible effects and results that will thrill you. Includes an extra special treat for your skin on Christmas eve.
Who needs chocolate?!!!

Just perfect as we count down to the festive season.
Kan ellers bare nevne at den koster litt….. Min søster er jo bare snill som kjøper dyre gaver til meg! Eller er det hint om at jeg sårt trenger skjønnhetspleie…?
Uansett etter tre dager føles huden min bare AMAZING!!!
5 thoughts on “Adventskalender

  1. Det hørtes bare herlig ut! En god unnskyldning til å pleie seg selv nå i førjulstiden! Så mye kjekkere enn sjokoladekalender, da! Hvem trenger skjønnhetspleie? Skjønnheten kommer innenfra den, og da er det jo omtanke og kjærlighet som er den beste skjønnhetspleien!

    Lik

Legg igjen en kommentar

