Nye støvler

Fikk penger til nye turstøvler av min kjære mor til jul.
Endte opp med Crispi Hunter Lady. De var dyr, men hun i butikken kunne ikke få skrytt nok av dem.
Blir spennende å se om de holder like lenge som de forrige støvlene jeg hadde. De har jeg vel hatt i 8 år, men nå begynte sålen å bli veldig hard og slitt, så de endte i bosset i dag.

Får se om jeg får tatt meg en prøvetur med dem senere i dag.  Har jo fri! 😉
One thought on “Nye støvler

  1. Gralla!! De ser veldig flotte ut! Har selv Crispi støvler, men en lavere modell. De er jeg kjempefornøyd med! Tror det var et lurt valg :))

    Lik

Legg igjen en kommentar

