Vårlig

Uten tvil er våren ankommet.
Snøklokkene blomstrer, endene legger egg til meg hver dag, og gresset i hagen er begynt å bli grønt igjen.

planen for helgen er å rydde, vaske og desinfisere drivhuset, så blomsterfrø inne, for så flytte dem ut i drivhuset når det spirer.
Usikker på om jeg skal ha tomater og agurker i år. Det var mye arbeid men det var jo gøy når jeg fikk det så fint til første gangen jeg prøvde!

Fra i fjor sommer
Har også prosjekt på gang med å legge inn strøm så jeg får lys og varme i drivhuset. Da kan sesongen starte tidligere.
Corinne og jeg har vært med på noen utstillingstreninger i regi av Myndeklubben. Kjempegøy. Å stille hund er faktisk en kunst jeg ikke behersker. Blir nervøs og klønete bare jeg næmer meg ringen. Har heller ikke klart å få Corinne til å synes dette er gøy. Så det skal vi prøve å endre på. Nå skal vi bare kose oss og prøve å ha det gøy!
Forrige helg hadde vi koselig besøk av Liv som var på kurs i Bergen. Hun var som en magnet på de fleste dyrene i huset. En sann dyrevenn!
8 thoughts on “Vårlig

  1. Ja, nå er det ikke lenge til det spirer og gror over alt! Våren er definitivt den beste årstiden! Lykke til med prosjekt LYS OG VARME! Misunner deg litt de to egg-leggende fruene;) Tipper det blir litt pannekaker på dere for tiden!

    Liker

  2. Tusen takk! God helg til deg også! Legen var veldig fornøyd på kontrollen i går! Det er nok ikke så lenge til jeg kan bruke den litt:)

    Liker

  3. Så glad man blir av dina foton och vårkänslorna stormar över en!
    Fotot med Woobie och din vän är också något att bli varm av:-)

    Du kommer att lyckas att få kontroll även över utställningsträningen och behärska det! Det tvivlar jag inte på en sekund! Du är en duktig tjej du:-)

    KRAMAR från Sofie och hela tjocka släkten i Lyse!

    Liker

Legg igjen en kommentar

