Endelig ferdig…

med sengeteppet jeg har sydd.
Det var en større jobb enn jeg hadde trodd.
I går fikk jeg sydd lukkekanten på (7meter), først skjære stoffet, så skjøte det sammen, stryke det dobbelt, sy det på med maskin og til slutt sy det fast på baksiden for hånd! Har nesten ikke følelse i fingrene i dag!

Grunnen til at dette syprosjektet har drøyd unødvendig lenge ut, er denne mannen her;

Dexter Morgan, blodsprutekspert og seriemorder fra Miami

 

Har fått låne 5 sesonger med Dexter av Anne-Birgitte og jeg er bare helt hektet. Har lastet ned sesong 6 (som ikke er kommet ut på DVD enda). Holder på med den nå. Jeg dør av spenning og begeistring!
Anbefaler serien på det sterkeste til tross for den har satt livet mitt litt på hold….
4 thoughts on “Endelig ferdig…

  1. Hahahaha, jeg vet alt om å bli hekta på Dexter!! Synes du er flink som er kommet i havn med sengeteppe MED EN DEXTER-BOX I HUS!
    Sengeteppet ble kjempefint! Det har så flotte farger, som gjør meg GLAD!

    Lik

  2. Anne Birgitte sier:

    Utrolig stilig teppe, Linda. Det er nesten urettferdig at noen får talent for absolutt alt de holder på med. Du er superflink! Fint å ha og gjemme seg under når sesong 7 kommer ut 😉

    Lik

Legg igjen en kommentar

