Vegarden og Kystbussen

På mandag tok Vegard Kystbussen helt alene til Stavanger. Bussturen tar 5 timer og der er to ferger. Han skulle være noen dager hos tante Eva og familien på Bryne.
Dagen før han skulle hjem, fikk farmoren og farfaren til Vegard, som også bor i Rogaland, nyss om at gullgutten var i traktene og insisterte på å få låne ham noen dager de også.
Resultatet er jo at jeg har vært alene hele påsken….

Joda, jeg har kost meg med sying, hage/drivhusarbeid og turer.
Men nå kjenner jeg at jeg savner han.

I skrivende stund sitter han på Kystbussen på vei hjem.
Chicken Tandoori’en skal være klar til han kommer!

VV
Woobie Doobie har fått forresten løpetid i dag. Da kommer vel Corinne ikke så langt etter….
Ha en fortsatt fin påske!
2 thoughts on “Vegarden og Kystbussen

  1. Høres ut som Vegard har hatt en kjekk påske! Sikkert litt stusslig for mammaen, men nå venter vi på bilder av alt som er produsert ved symaskinen 😉 Sånn er det når ungene vokser til……..

    Lik

  2. Tja, jeg har sydd. Men der var så mange deler på denne greien jeg syr, så bilder kommer ikke på lenge enda. Foreløpig ser det ut som noe man kunne ha laget i barnehagen… :/

    Lik

Legg igjen en kommentar

