Early birds strikes again

Det har vært noen hektiske uker den siste tiden. Mye å stri med av både kjekke og mindre kjekke ting. Det gikk med meg som med så mange andre på denne tiden. Jeg ble slått ut av influensa.
Lå ganske så flat ut i fem dager.

Heldigvis at jeg har en sønn som er både praktisk anlagt, hjelpsom og fornuftig.
Han har tatt seg av hele husholdningen for å si det rett ut. Han har laget mat, både til meg, hundene og endene, fyrt i ovnen, handlet. Den gutten er GULL!!

Nå er jeg på bena igjen, og det første jeg ville gjøre var å ta en fjelltur med hundene.
Da ble det #morgenstundhargullimunn-tur med Anne-Birgitte!

Månestråle og blekansikt

Woobie var overlykkelig for å få være med!

 
 
Vel nede igjen på Fløien fikk Woobie
utfolde seg i Trollskogen.
 
Tre fine turkompiser!

 

4 thoughts on “Early birds strikes again

  1. FANTASTISKA bilder på er alla, som vanligt!
    Bilden på Corinne är så himla bra! Vill du maila mig den Linda?
    Gott att ni har det så fint på er välförtjänta tur<3 Kram till två- och fyrbenta vänner!

    Liker

  2. Anne-Birgitte sier:

    Månestråle og blekansikt… hahahaha. Du kan få sagt det du, Vabø!
    Bildet av Corinne er som en statue av et prakteksemplar av en ulvehund. Hun er den aller, aller vakreste ❤

    Liker

  3. Liv sier:

    Jg er imponert over flinke Vegard! Så heldig du er som har en så flink sønn! Godt du er på beina igjen nå!

    Liker

Legg igjen en kommentar

