Morsdag

Min første morsdag uten min kjære mamma. Det var veldig spesielt…
Men før jeg fikk reflektert alt for mye over det, kom Vegard med med flotte gaver på sengen til meg.
Jeg fikk treningsoverdel og sportsdrikkeflaske. Kunne ikke ønsket meg bedre gaver!!

Fikk også servert «hjertespeilegg» til frokost. Sukk. Hva kan jeg si ❤

 


Senere ble det fototur med Eva. Vi skulle prøve å få tatt noen fine bilder av Conan. Syns vi lykkes bra med det.

 

 
Noen bilder av jentene ble det selvsagt også  😉
 
Corinne nyter utsikten

Mamma, lyssna, jag tror jag hör båten!!

En busig tjei!

Va då!?
 
Vegard og meg avrundet morsdagen ved å spise på Egon. Det var bare så koselig!

 

4 thoughts on “Morsdag

  1. Jeg blir så glad av å se den blå himmelen som bakgrunn på de fine bildene dine Linda 😀 Er det ikke deilig at det går mot vår!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

