Road trip to Bø i Telemark

I all skuffelsen over at Corinne ikke skal ha valper nå i vår, meldte Anne-Birgitte og meg oss på utstilling i Bø i Telemark. Det var jo et sjansespill med vær og føre når vi skulle kjøre så langt, men værgudene viste seg fra sin beste side, vi hadde sol fra vi dro til vi kom hjem.

Hundene var som vanlig til begeistring for både små og store
Pinnekjøtt på Sjøormen Kro (Foto: AB Larsen)
Siden vi meldte på i siste liten, var der ikke et hotellrom eller en campinghytte å oppdrive, så det eneste stedet vi fikk overnatte var på en gård i Seljord.
Det viste seg å være helt topp! Vi fikk «Storstova» for oss selv med alle fasiliteter.

Bildet er lånt fra http://www.nord-bjorge.no og er selvsagt tatt sommerstid.
Så var det utstillingen.
Der var påmeldt hele 22 ulvehunder.
Til tross for at Corinne var på humøret og viste seg fint frem, ble det bare en blåsløyfe på oss.
Ble både overrasket og skuffet. Hun fikk bla på kritikken at hun skulle hatt et mer feminint uttrykk. Hm…
Skjønner meg ikke på dette utstillingsgreiene.
Heldigvis reddet Haggis Nordnesmafiaens ære ved å få CK og Reserve Cert.
Grattis til Haggis og Anne-Birgitte!

Det som også var kjempegøy, var jo at Corinnes bror Cooper gikk hen og fikk CACIB og ble Best i Rasen. Stort grattis til Inger-Jeanette og Jon.



Skjønne Cooper

Som vanlig var det mye rart å se på utstilling.
Her var en variant av utstillingsantrekk 🙂

På vei hjem igjen måtte vi stoppe å ta et bilde på Haukelifjell.

 


Corinne var imidlertid mest glad for å få komme hjem igjen til Vegard…

10 thoughts on “Road trip to Bø i Telemark

  1. Hehe, dere hadde en skikkelig fin tur til Bø da!! Vi fikk altfor mange stopp både fra og til når vi var der nede for noen uker siden 😛

    Utstilling er oppskrytt og mystisk – like greit å bare smile pent tenker jeg 🙂

    Lik

  2. æsj, drit i utstillingsresultatet, Corinne er jo kjempefin!!! 🙂 skjønner meg ikkje alltid på dei der greiene eg heller, så eg gadd ikkje gå meir på utstilling :p hehe..
    lenge sidan sist forresten! Eg forstår du hadde planlagt kvalpar på Corinne og greier? jøss, eg har visst vore altfor fråverande innpå her til å få med meg saker&ting!

    Lik

  3. Joda, eg vet. Men så syns eg jo det er veldig kjekt når det går bra da! Har uansett tenkt å prøve å få championatet på henne. Syns hun skulle hatt det;)
    Og ja, Kristina. Corinne ble inseminert etter aller kunstens regler, men dessverre ble det ingen valper denne gangen. Men skam på den som gir seg. Vi skal prøve igjen på neste løpetid.

    Lik

Legg igjen en kommentar

