En trist dag…

I helgen har Anne-Birgitte og meg vært i Ålesund på Nkk utstilling.
Det ble ikke noe premie på Corinne. Til tross for dette, hadde vi en flott tur.

På vei hjem søndagen fikk jeg dessverre en tragisk melding. Alva, den ene anden min, var funnet død i hagen. Det så ut som om hodet hennes var prøvd dradd av. Agnes den andre anden, var borte vekk.

Da vi kom hjem gikk Vegard og meg rundt og letet lenge etter Agnes, men der fantes ingen spor av henne.

Etter mye spekulasjoner, tror jeg at jeg har kommet til at det må være reven som har tatt dem.
Helt tragisk….

Nå har de levd godt i hagen min i nesten to år, men nå var det altså slutt.
Jeg ante faktisk ikke at der fantes rev i nabolaget mitt. Da hadde jeg selvsagt beskyttet dem bedre.
Er lei meg og sint på meg selv at jeg har latt dette hende dem. De var to gode artige skapninger disse to.

 

 

4 thoughts on “En trist dag…

  1. Liv sier:

    Åååå, så utrolig trist!! Hvem kunne vite at det var rev midt i byen!!! Huff, stakkars dere!! De to var jo så utrolig herlige!!

    Lik

  2. Anne-Birgitte sier:

    Er så veldig lei meg for at dette hendte med Alva og Agnes, Linda. De var to vittige og vakre skapninger, de to damene. De har hatt to fantastiske andeår hos dere på Sørås, og ingen i hele verden kunne ha forutsett at dette kunne hende. Verdens aller største klem til deg.

    Lik

Legg igjen en kommentar

