Orrestranden

Vi har vært på besøk til søster Eva og familien i helgen.
Anledningen var NKK-utstilling på Orre.
Siden utstillingen gikk så pass dårlig, har jeg ikke tenkt å skrive et ord om den annet enn at Finland er er et møkkaland. Nok om det.

Jeg måtte jo selvsagt ned på min favorittplass på jord, Orrestranden. Hvis noen har et billig hus til salgs der, flytter jeg sporenstreks.

Takk Eva, Knut, Thomas og Emma for koselig helg hos dere!

Bilder fra dagen.

Min niese Emma og Corinne

 

15 thoughts on “Orrestranden

  1. Sykt fine bildet! Arghhh! Neste år SKAL vi dit igjen, eller hur. Og Linda… ta deg sammen. Du kan ikke flytte til Jæren! Har du hørt hvordan de snakker og kjent hvordan det lukter der? Corinnepromper er som den fineste parfymen i forhold. Nei, ikke Finnskogen – og ikke Jæren! <3

    Lik

  2. Syns egentlig det lukter ganske godt på Jæren jeg. Litt kumøkk blandet med duften av hav. Mmmmm……
    Og har du sett alle drivhusene de har!? 😉

    Lik

  3. Liv sier:

    Ja, kom til Jæren, du 😉 Jærmålet venner en seg til, he,he 😀 (Putt inn litt æ-er her og der, så har du det på plass).
    Visste nesten ikke at det var så fint på Orrestranden, jeg! Bildene dine fanger virkelig det vakre lyset!!

    Lik

  4. Det lukte pængær, som de sier på Jæren. Ellers helt enig med Larsen her. Selvsagt skal du ikke flytte ned dit.

    Lik

  5. åååååh, PERFEKTE bilder!!!!
    Kjedeleg med utstillinga då, men æsj drit i det 🙂 hehe.. Skal du på BSBK sin utstilling her i Bergen neste helg forresten? Vilma er påmeldt i kvalpeklasse, ho skal få lov til å tulle seg rundt i ringen på søndag. Fin-fin miljøtrening det 🙂

    Lik

  6. Vi er ikke påmeldt til utstillingen, men skal stå dørvakt både lørdag og søndag :/ Så da ser jeg dere kanskje? Dere må ha lykke til. Vilma må vel sjarmere dommeren i senk vel..? 😉

    Lik

  7. Då skal du ikkje sjå bort frå at me sjåast ja 🙂 Sjølvsagt skal ho sjarmere! Ho kjem vel til å renne ned heile dommaren…ho er ekstremt folkekåt, på grensa til det slitsame. Eller eigentleg ikkje på grensa, langt over faktisk….!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

