Herdla

Fototur til Herdla i dag sammen med Eva, en tidligere «katte-kollega» og oppdretter som jeg ikke har truffet på mange år.
Hun forslo en fuglefototur til Askøy, ytterst i havet.

Det ble lite fuglefoto til tross for at jeg hadde med meg et helt kneipp-brød. Men Askøyske strilefugler spiser tydeligvis ikke kjøpebrød….

Men bilder ble det i massevis. Her kommer et lite utdrag;

Tjeld

En fotoklubb av et eller annet slag hadde også tatt turen til Herdla i dag.

En ny tjeld

Måser med et par ender i bakgrunn.

Denne bygningen hadde sett bedre dager…

Takk for turen, Eva. Tar gjerne en ny fototur med deg!

 

5 thoughts on “Herdla

  1. ja, det MÅ me!!! No har eg til og med kjøpt meg nye objektiv, som eg gler meg som ein UNGE til å få teste ut i påska! Det vart eit Sigma 50mm 1,4 f, og eit Sigma 70-200 2.8 f. Sistnemnte er blytungt, men litt må ein jo ofre for lysstyrken 😉 Eg får heller trene styrke i venstrearmen no framover, haha.

    Lik

Legg igjen en kommentar

